مراقبت های پس از ارتودنسی پنهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 فروردين 1401
بازدید : 163
نویسنده : mozhgan

اگر در حال حاضر از سیم دندان استفاده می کنید، قطعا به دنبال دندان هایی مرتب هستید. وجود سیم‌ها و فنر ها در دهان بیمار، بسیار آزار دهنده است؛ اما می تواند به داشتن دندان های صاف و مرتب کمک کند. روش‌های مختلفی برای پنهان کردن بریس های روی دندان وجود دارد که شما می توانید با استفاده از این روش در هنگام درمان ارتودنسی براکت ها را به پشت دندان های خود ببرید.

بیشتربخوانید... لمینت دندان چیست ؟

ویژگی های ارتودنسی پنهان

  • عدم وجود بریس ها بر روی دندان
  • سرعت بالا درمان

چه کسانی کاندید مناسبی برای ارتودنسی پنهان هستند؟

معمولا بزرگسالان به دلیل عدم وجود بریس های ارتودنسی بر روی دندان به این نوع از ارتودنسی روی می آورند. دندان‌های خود را منظم و مرتب کرده و لبخند جذابی را به چهره خود هدیه می دهند. این نوع از ارتودنسی مقبولیت بسیاری در بین جوانان و نوجوانان دارد. عموما متخصص ارتودنسی ارتوبلاگ بیشتر ناهنجاری‌ها و انحرافاتی که مربوط به فک جلو هستند را توسط ارتودنسی پنهان درمان می کند. به طور کلی اگر از وضعیت زیبایی دندان های خود راضی نباشید و یا با براکت های معمولی مشکل داشته باشید و علاقه ای به دیده شدن بریس هایتان نداشته باشید، بهتر است این نوع ارتودنسی را انتخاب کنید. اگر فرصت شغلی شما ایجاب می کند که با افراد زیادی در طول روز برخورد داشته باشید و می خواهید بریس هایتان نمایان نشود، باید روش ارتودنسی لینگوال و یا همان ارتودنسی پنهان را انتخاب کنید.

بیشتربخوانید... ارتودنسی اینویزیلاین

شیوه و کارکرد سیم ها و براکت های ارتودنسی پنهان به چه شکل می باشد؟

بریس های ارتودنسی پنهان که بر روی دندان های افراد تاثیر می گذارد، از سیستمی تنظیم شده استفاده می کند که مقدار اصطحکاک و سایش را به شکل چشمگیری کاهش می دهد. آمار نشان می دهد که براکت های ارتودنسی پنهان با استحکام کمتر و با فشار ملایمی بر روی دندان‌ها وارد می‌ شود که در سرعت جابه جایی دندان ها بسیار کمک کننده خواهد بود. به همین جهت دوره درمان ارتودنسی با استفاده از سیم ها، در بیشتر مواقع، در کمتر از شانزده هفته به پایان می رسد. در روند پروسه درمانی، عموما باید بیمار حداقل هر دو ماه یک بار به ارتودنتیست پنهان خود مراجعه کند تا روند و عملکرد دندان ها مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز تنظیماتی بر روی بریس ها انجام شود.





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com